my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 31, 2011

for my baby

for my baby
cik ainul amirah or cik enge
special untuk anda post ni
nk sgt suh buat post ttg die..wakaka
mesti anda semua kenal die kn?? (td nk upload gmbar.tp huh..tenet is darn slow at home)

die ni asal org perlis jgak..org kuala perlis tu je
same kelas dgn aku, TESL C
cumell
baik hati
hot..(rmai org stalk die..weee~~~)
sweet smile
gorgeous
ape lg eh?
tp yg plg pntg i like u okay..(pls don't misinterpret)
ckup la kot nge eh?






p/s:tenet sgt slow di rumh..huhuhu..so need to do other things to occupy my holiday..
p/s 1:dh last day of May..and ternyata this month aku sgt rjin utk buat post..next and next month xtau lg mcm mane
p/s 2:sy skrg sgt confius..confius dgn org2 tertentu..why they did this to me..pls la stop being rhetoric okay..
p/s 3:aku berasa sgt pelik pg td while waiting to go back..at the bus stop in KB town, i was writing sth on a piece of paper and ppl around me looking weirdly at me..huhu..i ain't doing sth very peculiar la
p/2 4:being observant and observing ppl's actions is sth really good to do..especially where there are many ppl..gonna do that again and always..blh occupy free time..hehe 

No comments: