my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 18, 2011

alhamdulillah



alhamdulillah
murah rezeki aku kelmaren
haha
mendapat byk benda yg tdk dijangka
got sth in pink
got sth in blue..(love it!!)
got sth that i can wear everyday
papepun
trimas ye kalian
semoga kalian akan dimurahkan rezeki lg
hihi
mlm kelmare jgak dpt sth yg tak terjangka
satu mjlis yg aku x jangka sama skali
anyway thanks guys
worth for my waiting although had been sleepy..but got all of that from u all



sempena Perlis bercuti yesterday and today
went somewhere yesterday
m'dpt pengisian sst yg sgt berguna..and penyampaian yg sgt bagus
my qalb dh dpt makanan yg diperlukannya yesterday
insyaAllah makanan itu akan kekal lama 
insyaAllah





penat melihat manusia yg........
yg m'buatkan aku rasa annoy
yg m'buatkn aku rasa nk ckp..oh please lah jgn wat gitu..
yg apabila aku melihat mereka, my desire to study suddenly drops to zero level..huh!
depa xpelah senang nk score..kami2 nih..huh 
okey
sabor ye wahai siti munirah
ni kan ujian
biaselah tu
huhuhu



rupe-rupenye byk musang yg bertopengkan ayam kat dlm dunia ni yeee.....
brulah aku tau..
(anda faham mksud sy?..klau x fham sudah..)
haha



No comments: