my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

penat

dua tiga hari ni aku berasa sgt penat
w/pun bkn ade keje byk sgt pun..(byk jgak la kalu nk dikira, tp blum buat..hik3)
pastu ditambah dgn masalah itu
membuatkan aku hanya ingin tido
ptg td pun lpas blik. trus tido, bgn2 dh petg
and rase mcm nak demam
dh rasa nk balik umah sgt2 la nih
tu bleh smpai rasa nk demam
dgn org2 yg duk post tang nk blik umh kat 'mukabuku' tu
dh keje nk exam i duk study 'mukabuku' aje
penat awok nk melayan mengkome
haisy
satu masalah lain lg
terpaksa tunggu lepas cuti bru blh settle
huh
duk mikior yg ni dgn mikior ttg final exam lg penat dr duk mikior masalah2 itu
masalah2 itu..ahhh..persetankan setan2 itu
~beruk sndri t'kejut apabila manusia m'gunakn nama mereka utk frasa terkejut beruk~
~setan2 juga terkejut apabila nama mereka digunakan dlm frasa persetankan~
(haha..ikut sedap aku la nk tulis papepun)
 skrg rasa mau syahid lg..
perlu x buat keje2 itu mlm nih?
atau
aku patut tido?




p/s:sorry to kembar berirama, td aku bls msg mu time tgh mamai..naseb baek aku taip betul..haha..esk kito g deh..hehe

No comments: