my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 27, 2011

milik kita

sementara nk tunggu time nk chow dr mktab
blogwalking jap
baca cerita dkat blog cik qhalifa
ttg kisahnya yg kehilangan cincin emas pemberian emaknya
and dpt jumpa blik cincin tu
emaknya berkata, "kalu cincin tu rezeki kita, mesti jumpa balek kan..kalu tak, ada la tuh rezeki orang lain.."
sgt suka dgn ayat tu

then aku teringat la kisah aku td
time tgh kemas2 bilik
terjumpa balik cincin perak yg aku beli awl thun aritu
mula2nya aku pasrah jelah cincin tu hilang,..('cause aku sdri lupa aku ltak kat mana)
tp td jumpa blik..agak gembira la..alhamdulillah
tu tandanya jika memg benda tu rezeki kita, kita akn dpt blik, even kalu dh hilang lama pun
mcm jgak dgn jodoh kita..jika dia itu memg jodoh kita, w/pun terpisah dgn bagaimana cara sekalipun, dia tetap akn m'jadi suami/isteri kita..(tetiba je mengaitkn dgn jodoh plak..hehe)





p/s:tido dpt mengurangkan kekuciwaan jiwa &ragaku..satu lg ialah dgn bercakap
p/s:baru berapa hari..sabarlah wahai hati..lama lg jgak kna tunggu


No comments: