my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 24, 2010

treasure hunt!!!

ini smlm punye hal
tp disebabkan terlalu sibuk, baru hari ini ak sempat nk post benda ni
sibuk mmg sibuk
tapi tetap mahu tidur byk2
mggu ni penat sangat2 la
terutamanya smlm

rutin keje ak semalam, ari khamis
pagi-kelas madam su, makan, g practice macbeth ngan sir ideris
tgh hari-balik bilik, rest
petang-society, treasure hunt

ni nak citer sal treasure hunt lar ni
penat tahap gaban plus tahap apeapeentahlagi
seronok ke x?
seronok!!!

group aku terdiri dr geng bolox
aku, k.jeeha, k.eidaa, hanis, k.lela
hanis sbg ketua
mase pergi pilih kad
beliau telah memilih colour hijau
lepas itu
u know what?
mesti lah xtau kan?
ketua tlh diberi beberapa ketul bedak sejuk
kita semua disuruh utk memakai bedak sejuk
semua pon pakailah bedak sejuk tersebut
dah jadi macam2 design
tp bez pakai bedak sejuk
rase sejuk jer muka

adegan seterusnya pun bermula
setelah bace klu first
"tmpt dkat dgn tmpt byk sampah, bwh pkok mangga"
kat mane lagi
kat belakang tu lar
hanis n k.jeeha bukan maen lagi berseri-seri muka akn dpt mkn mangga a.k.a pauh dlm bhs qlate
tugasnye senang jer
kena habiskan 2 biji mangga itu
semua ahli kena makan
makan cecah gula
sedap jugak la
aku ni x suka masam
so, ak mkan ckit jer
tempat ni dh kat hujung
task ke-2 kena pergi lagi 1 hujung

task 2
main netball
kena shoot 1 sorang dgn kaki bersilang
stlh try lbh kurang 3/4 kali, dpt masuk
haprak sngguh la
mase amali netball
aku shoot 10 kali x masuk sebijik pon
xtau nak kate ape dah

task 3
lari lagi ke hujung yg satu lagi
kat tempat yg mcm lampu suluh
punya lar fikir kat mane tuh
naseb organiser baik hati
tlg bg klu tambahan
hehehe
rupe2nye tangki air
sampai di sana
task question:
do kangaroo jump for 10 times while sing a sing out loud
mak ai!
lompat kangaroo tgh2 panas
kiteorg buat lompat larian
tp sorg organiser tu skema tul
kiteorg dh buat tetap kena penalti
apa punye org
kena ambik iktibar ni
lain kali lau aku jd organiser, aku buat lagi teruk

task 4
crawling under a table
act like macbeth as a man, woman n witch at red carpet
hahahaha......lol
aku jd as woman
jd gedik jap
auuuwwwwwww
x penah2 aku buat mcm tuh
huahuahua

task 5
kat surau
hehehe
dpt plasticine
buat ape tau x?
kena bina menara KLCC
fuyooohhhhhhhhhh
alah senang jer
bahagian plasticine tu kpd 3 bahagian
buat 2 menara ngn 2 bhgn
1 lagi untuk jd bridge
pastu bntuk jer jd muncung
jadiklah menara KLCC

task 6
ke cafe asrama
punya jauh nak pusing lak
dh penat nk mampos ni
'mampos la kita"....spt kata shoba
sampai2
kena menari zapin
ikut lagu
kena menari sampai lagu habis
aku tatau nak menari zapin
tulun.....
lantak lah
asalkan badan bergerak
ewahhh
ewahhhh
k.eidaa jugak yg tau
ni task last

tmpt plg last
pergi kat foyer assembly
group kiteorg plg last sampai
yuhuuuu
kite menang
menang?
-
-
-
-
-
-
menang tmpt paling last
~
~
~
~
~
tp ianya tidak terhenti di situ
group din2 kena penalti
huh!
kenape?
sebab x buat 1 task
they all menari dangdut yg x berapa dangdut
bukan sume menari pon
kamal, din2 n k.yin jer

eh?
hadiah mane organiser?
xde ke?
diorg senyap jek
ai!
ni xleh jadik ni
hadiah xder
papepon kite enjoy!
mase treasure hunt td

begitulah alkisahnya kisah di hari khamis yg sibuk ini
malam pulak g meeting pertandingan gubahan n latihan silat
tp kejap jek aku sempat berlatih

isyhhhh
dh penat aku menaip smbl buat kje lain nih
chow dulu
esok kena bgn awal
nk pergi ke situ
nak tau lebih lanjut
tggu esk plak

No comments: