my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 01, 2010

asal ni???

venue: area koperasi
time: 3 p.m something

scene:

lpas beli air kat koperasi, keluar dan melintasi ruang2 meja yg ade kat situ
kami melihat ade seorang hamba Allah yang sedang kusyuk menulis, so aku berdua dgn kawanku terus melintasinya tanpa mengucapkan apa2 kerana takut akan mengganggu
tibe2...

hamba Allah: oh..you have nothing to say to me aa... very good of you...
aku & kawan: ??? *muka blur* what the hell is he talking about? is he outta his mind? *berbisik*
hamba Allah: very good of you a... i even have student who said to me "have good sleep rest..."
aku & kawan: *die marah kite tak ucap apa2 or bagi salam tu*

selepas menjauhi tmpt itu...

kawan: Ya Allah, tak kan sebab tu jer nak marah kot
kawan2: sabar... die memang macam tu...budak2 kelas die memang dah selalu kena
aku: sabar je lah... marah kat kite macam die tu perempuan yang datang bulan... aku tak macam tu pun
kawan: eeiii.....sakitnye hati aku... aku rase macam nak nangis
aku: sabar2.... lupakan jer ape yang die kate tu... buat bodo jer....macam tak tau die tu macam mane
kawan: *crying a lil' bit*

asal lar ade manusia yang macam ni kat dunia ni?
hal yang remeh jer nak diperbesar-besarkan...
sampai pergi cakap kat mak cik cleaner lagi tu
apa ke jadah la ni semua?

kenape?
kenape?
kenape?

No comments: