my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 29, 2010

i'm

okeh

alright

i'm ok now
much2 better than before
up again to reach the sky


ari khamis yg lepas, ptg g rehearsal silat utk persembahan masa majlis konvokesyen n maljlis persaraan dr.kamaruzzaman
rehearsal kat foyer DIK
sume yg terlibat pergi
k.zara je lewat cket cuz abes exam lewat

berlatih la 2,3 kali
agak malu n nervous cuz ade ramai gak yg tgk
tp buat2 cool je

then...
tetiba en.sudin pun ckp
eh mane suara kamu ni
keluarkan suara tu
buat org yg menengok gentar ckit
w/pun gerak tari lembut, suara biar power
lepas kena tu baru la ade kluar suara
power!
yg lelaki la
yg p'puan kluar perlahan ckit
pastu kena torture lg ngn en.sudin nk suh kuatkan suara nanti hari konvo tu nanti

lepas abes rehearsal g jalan2 pusing keliling maktab
aku jln ngn shoba
k.jiha ngn syahid
k.eidaa jln smbil cpk fon

best sgt rase dpt jln2 mcm tu
dh lame x
jogging pun dh lame x
byk dh lemak tepu
tp berat kurang gak
mcm mane ntah

pastu shoba duk menanye aku name pokok yg die x tahu
aku pun ckp la
mcm pemandu pelancong plak
~~~~peace!~~~~
g area stor p.cik cleaner
ampak pokok nangka
dgn sebijik buah nangka yg sgt besar sdg bergayut di situ
*lantaklah bergayut pun*
bestnye kalau dpt makan
shoba pun ckp cmtu
tp buah tu mcm lmbt ag nk masak
entahla bile
tetiba shoba ckp, jom muni next monday dtg ckp kat p.cik nk buah nanga ni
wah
shoba ni mmg desperate
okey shoba
nanti kite pergi ye
uhhhhh
x sabarnye..........

pastu jln2 lg
terserempak ngn izwan n tembikai ronda2 ngn motor
*tembikai=hisyam, nama manja yg aku bg.....
terserempak at area cafe dh
pastu shoba ajak pergi pluck buah jambu kat pagar hostel p'puan
g mintak plastik kat cafe abg din 1
aku ngn shoba pergi la pluck buah jambu tu
semua dh merah
tp buah die agak kecik ag
aku bajet nk ckit je
tp shoba ambik utk die, gk, n shikin skali
dh sampai kat BC square, kite divide
aku amik ckit je
punye la lame dh buah tu
tp malas nk g basuh
bru pg ni basuh n makan
alamak,
byk yg buruk
ade ulat lg
so aku mkn yg mane yg blh mkan je lah

roommateku pergi jom heboh ngn kawan die
tp aku duk kat blik jep
malas nk g memane
nk kuar ngn they all xde mood
aku kirim suh die beli biskut jer...

No comments: