my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, March 21, 2010

so...

salam sume

orang kata kalau perut kenyang suka hati.
betul ke eh?
kadang aku percaya..
kadang tu tak.

nape aku leh cakap sal benda ni plak?
malam ni aku ikut kakak aku and family pergi kenduri kat rumah mak angkat abg ipar ak kat kg sri kinta, ipoh.
ni first time aku merase pergi kenduri kat perak ni.
dulu mase majlis kahwin untie aku kat perak gak aku tak dapat pergi dengan sebab yang tak dapat dielakkan. sedihnyer...huhuhu

kenduri ni ialah kenduri doa selamat sebab cucu dia nak berkhatan. kenduri biase2 jer.. takder ler grand mane pon. dah lame aku tak dengor orang perak bercakap dengan loghat deme sejak beberapa bulan yang lepas.

kenduri diorang lain sikit kot.
yang lainnye ialah bab lauk-pauk.
aku bukan yang jenis kisah sangat nak makan lauk ape.
bantai jer asalkan kenyang.
lauk yang diorang sediakan tadi ialah:
nasi putih
ikan gulai
kerabu jantung pisang
kerang masak dgn batang keladi
tembikai
ulam-ulaman

ak ase aku rase aku takde ler makan byk sangat pon
tapi kenyang yang amat..

berkenaan perkara yang di atas tu...
malam ni aku rase agak senang hati jugak lepas makan kenyang.
tp,
mase aku makan time lunch, aku ta rase senang hati
hati aku macam tak tenteram jer
berdebar-debar semacam
ni yang aku pelik ni
kadang lau hati aku berdebar-debar tu petanda buruk
tapi setakat ni nothing happened yet...and hope so

aku mencuba untuk menghilangkan rase gelisah dan gundah-gulana dalam hati aku dengan bermain dgn anak sdara ak, alif.
best sangat main ngan budak tu...
dah lar comel+cute+handsome...+ lagi cerdik
tp yang ta tahannya die sukpukul aku ni..
sabor je lah..
dah namenye budak-budak.

ish..
sampai ke mana dah ak melalut ni...
tujuan utama lain...
last2 kluar benda lain skali...
tapalar...
ak dh tak tau ape nk tulis ag...

No comments: