my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 04, 2012

prank or not prank?

pada pukul 16:14 pada 4 Jan 2012(spesifiknye..haha)

got a call
dialognye spt di bawah

Aku: Hello, Assalamualaikum..
Caller: Wa'alaikumussalam. Boleh berkenalan?
Aku: *aish! sape plak ni? mane dpt nombor aku ni?* Sape ni?
Caller: Awak ni student IPG Kampus Perlis ke?
Aku: *eh! mcm mane die tau plak ni?* Ye, kenape?
Caller: Saya nak bagi satu hadiah kat awak ni.
Aku:*dgn rasa lg confuse & curious* Hah?! Mendape?
Caller: Saya nak bagi hadiah tilam kat awak ni. Saya dah ade kat bilik stor ni.


adeyhla!!!!! Encik penyelia asrama itu rupenye...adoiyai!!!! rase nak shout je td..hahaha
cakap jelah terus dan terang yang dia dah datang nak bukak pintu stor tu...dahla tunggu dari before kul 3 lagi..terbantut satu perancangan...

tp takpelah
finally dapat tukar tilam baru
daripada tilam sebelum ni yang tidur rasa macam tidur atas papan dah..
alhamdulillah...

memang peristiwa 4th January sunggoh la...

















still feel like you're far away
and ingat pada lagu far away by ax7
got that once 

No comments: