my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 02, 2011

pisang punye hal

okay
pg td kna lari
Larian 1Murid 1Sukan
stlh brpe bulan x berlari/jogging
w/pun warm up (aerobic je pon), tp x seberapa, bdan aku x ckup panas lg...haha
and start lari from padang
semalam hujan lebat..and keadaan padang..hmmm...anda fikirlah sendiri
becak weyh..huh
and berlarilah aku
mula2 ikut bebudak nih..last2 bersama kembarberirama and meerah
and of course
kasut and kaki sluar dpt design bru..design yg teramatlah 'canteek'
the run
setengah padang..and sekali pusing mktb
i wasn't running
but mostly jogging..plus walking..hehehe
and
tu pun dh rase teramat penat
tp td time tengah lari x rasa lg lenguh kaki, tp sakit kat ankle
huhuhuhu


after that
watched my course-mates played futsal beating the 'super' junior team
but unfortunately..the juniors won
alaaa.... friendly match je pun..'xde hadiah pun'..bak kata mekla
and watched another futsal game(boys)






and td
berlaku peristiwa yg amat memalukan..huuuuu~~~~ T_T
aku nk baling kulit pisang ke dlm tong sampah
tp balingan tersebut tersasar
and ade sorg bdak junior indian lelaki lalu kat tepi tong sampah tu right on time
and unfortunately terkena dia
waaaaaa~~~~
malu tahap gaban td
naseb die buat muka biasa je
and dengar die punye classmates duk gelak...huhuhuhuhu
malu wooooo
mesti lepas ni die cop muka aku muka kulit pisang..hahaha





3 comments:

Small girl said...

Hahaha... Baru aku teringat.. Memang x ley blah ar mg munee.. sian lok ke bdk tu

Small girl said...

hahaha... baru aku teringat. memang lawok giler.. sian lok ke bdk tu..

bebot said...

huhuhuhu
nk wat gane
aku bkn sengaja pon..dh sedang molek time aku lempor tu die lalu..so...hihihi