my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 19, 2012

SBEing

esok akan ke SBE the third
nak buat apa taktau kat sekolah esok
dah la seorang diri ni
kak han pon takde dekat sekolah esok
nak kena iring pupils pergi tournament netball peringkat zon
layan buku dr.gray sensorang jelah kot
esok baru 1st day...kui3~
nak survey environment di sekolah itu dahulu..hihi


happy SBEing to all IPG students sem 3 all over Malaysia..
yang dah start ari ahad tu sorry lah baru wish..hihi~



ooh..some news
intake Jun 2012 is open again
kepada sesiapa yang sedang menunggu result exam SPM yang akan diumumkan 22 Mac nanti boleh la pakat pergi apply
is that a great news or what eh to us?haha~
































"saya menunggu anda untuk menjadi imam saya..untuk mengimamkan solat saya..menjadi imam yakni ketua untuk rumah dan tangga saya..dan seterusnya menjadi imam dan ketua untuk keluarga kita..dan juga pembimbing saya untuk terus mengikuti jalan-Nya yang benar dan menuju ke satu destinasi yang sama dan dengan satu matlamat yang sama.."
(dimanakah wahai anda berada?..)


























No comments: