my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 20, 2012

baby itu comel

comelkan dia..weee~ [kredit]





apakah tujuan asal usul saya meletakkan gambar baby yang comel itu di sini?..
sebabnya..haha
sebab dia sangat comel lah..hihi
dengan gigi empat batang je..weee~ 
oh..dan gambar dia saya jumpa di enjin carian pakcik Google ya
[untuk anda di sana] bukan sebab itu ya..haha 




saya nak story sikit la
i think this is fun to me
and i don't even hurted
but i am happy for it
and already get used with it

ceritanya ialah tentang
ramai orang yang saya jumpa buat pertama kalinya tidak akan mengatakan yang saya sudah berumur 21 tahun pada tahun ini (okay..lagi 1 bulan 8 hari sebelum saya genap 21 tahun)
it's various
ada yang akan guess saya baru lepas SPM
ada yang akan kata saya masih form 2/form3
and ada yang lagi extreme kata saya budak darjah enam(!)aigo..yang ini memang lah..haha~ that one was yesterday..
yang hari ini teacher dekat sekolah yang saya buat SBE ini tanya saya umur berapa sebab dia cakap dia tengok saya macam kecik je (kecik molek..kui3~) apabila saya cakap 21 tahun..dia cakap seperti2 yang di atas lah..so i said to her that many people said that to me that now i get used to it..hihi
now i get used to it
well..i take it as a good thing..
orang akan ingat saya lagi muda dari usia saya
well..awet muda lah saya..wahaha (erk..okay..over disitu..maap)
isn't it a good thing? when you're already like in 30's, but people think you're in 20's..hihi 
be positive always..hehe
[walaupun yesterday something happened..that i wasn't strong..huhu~ i'm sorry..appreciating that a lot]


ayat yang paling saya akan ingat ialah ini
seorang makcik mengatakan ini kepada saya setelah dia tahu saya dah berumur 21 tahun
ketika di satu kenduri di kampung (lupa dah nama kampungnya) di ipoh ini
"kesian kat kamu ye..takde orang tua nak menyembang dengan kamu sebab muka budak-budak"
takpe je makcik..saya okay saje..hihi (senyum)