my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, February 11, 2012

impian

"sila click pada gambar jika anda mahu lihat ia dengan lebih besar sesuai dengan 'kebesaran' screen lappy anda..peace!"  credited to the photographer+nero

terasa ingin ke tempat di atas boleh tak?
sapa yang sudi nak tolong bawakkan saya nak pergi sana?
mesti best kan kalu dapat tengok sunset disitu..
dapat naik cruise(bot je kot..hihi) pun syok jugak kan..
bestnye...
hmm...impian yang entah bila tak tau








hari tu
pernah memasang impian
nak pergi
bercuti bersama dengan si dia yang sah(yang saya belum tahu siapa lah kan..)
ke
Bukit Bendera di Pulau Pinang..hihi
okay..itu adalah impian yang mengarut-ngarut saya
maaflah
saya ini memang pelik orangnye
orang yang dapat sabar dengan saya tu
anda semua kawan yang sangat9 baik!!!
 semoga Allah SWT akan membalas jasa dan budi baik kalian
saya sudah menghampiri ke angka 2 dan 1 dalam masa dua bulan lebih lagi
tapi
perangai masih terover kebudak-kan
haih..sangat masalah
nasib baiklah saya disini
punya ramai kakak-kakak dan kawan-kawan dan .........................
yang..hmm..dah muak dah kot layan saya..yang macam ni
Astaghfirullahalazim
















*maaf kakak...tadi saya tersentap seketika..maafkan saya..that was outta my mind..uncontrollable
*reading versus..it really menyentap me a lot..trimas kakak..tak sabar menunggu anda menghabiskan ia
*dengar lagu Mohabbatein(erk!!?) setelah sangat lama tak dengar..nostalgik jugak eh..sebab dulu time sekolah rendah 1st time tengok cite tu..and agak lah suke dgn lagu tema cerita itu..haha...funny




No comments: