my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 21, 2011

benci+cinta


ayat di atas
sangat dalam maknanya


begitu juga dengan ayat-ayat di bawah ini

"jangan terlalu menyukai sesuatu kerana mungkin suatu hari mungkin kamu akan membencinya

jangan terlalu membenci sesuatu kerana mungkin suatu hari mungkin kamu akan menyukainya"



perkara ini telah terbukti
banyak aku tengok orang-orang di sekeliling aku
dan terjadi juga pada aku


aku ada bencikan sesuatu suatu ketika dahulu (di zaman muda remaja)
dan
sekarang
perkara itu
telah menjadi sebaliknya
aku sangat menyukai benda itu pulak
my bff tahu pasal cerita ini


tapi 
yang aku ingin nyatakan ialah
kena percaya pada kalam Allah s.w.t. dalam gambar tersebut
kerana Allah s.w.t. Maha Kuasa yang mampu menetapkan dan merubah hati kita

No comments: