my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 01, 2012

phew~

nur amni zahirah.10 months.



assalam
hmm
okay
hari ni jumaat...cukup seminggu balik ke rumah utk bercuti
tadi pusing-pusing ke bandar kb keseorangan..tujuan nak beli tiket
balik hujan..pecut jugak sikit2..ngeh3~ 
and i was stunned by the rainbow through out my journey home

and just a few minutes ago
nak simpan tiket yg dibeli tu ke dalam beg duit
dan saya baru perasan bahawasanya
saya telah tertinggal I/C dan kad matrik saya di maktab
ooh...i'm feeling so goood...hahak~
and rasa macam nak buat expression muka macam budak dalam gambar itu..boleh tak?hihi
saya tertinggal mereka berdua di dalam pencil box..yang disimpan di dalam kotak..
kerana pada petang khamis dimana ketika paper last untuk final exam..sy meletakkan mereka di dalam pencil box..dan lupa mengeluarkan mereka..terus menyimpan pencil box itu
kad matrik tak penting pun
tp I/C tu..emm..kalu ada urusan yang nak kena guna I/C..tak boleh buat lah nampaknya
nasib baik driving license masih diletakkan di dalam beg
survive dengan itu lah nampaknya..hahaha
tapi....sedikit rasa seperti 'pendatang asing' lah..boleh tak eh nak rasa macam tu?hahaha
tapi ada orang cakap I/C takde penting sangat pun..
okay..menenangkan diri..hahahaha
lagipun
ianya tetap akan berada di sana sehingga saya kembali ke sana..hurmm...
begitulah nampaknya
phew~ what a life eh...

2 comments:

fais yusuf said...

ade lesen xde ic xgune gak.. polis klo check lesen msti nk check ic skali

bebot said...

eurghh...okay fine...kena hati2 jugok ni..huh~