my life journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 24, 2010

benor...~_^

salam semua....

memang dh lamo bebenor aku x post pape kat blog aku ni...
dh hampir2 lupa yg aku rupenye ade blog...
rase malas nk menulis...
bukan xde bnda yg nk ditulis...
tp terlalu byk benda yg berlegar2 kat fikiran...
sampi x terluah kat tangan utk ditaip & dipost...
baik xyah tulis terus...
nanti confuse plak...


hari ni dh July 24, 2010 bersamaan shaaban 12, 1431
lagi lebih kurang 2 minggu lg nk puasa
tp tiket balik raya dh start jual dh
esok insyaAllah pgi beli...
beli lambat2 kang terlewat blik plak

rasa x sabar2 k tunggu bulan puasa, bulan Ramadhan
first time aku rasa rindu kat bulan Ramadhan mcm ni...
rindu nk bukak puasa beramai2
rindu nk solat tarawih berjamaah
paling rindu nk bgn bersahur...tp rindu nk bersahur kat umah...and bukak pose kat umah...
tahun ni maybe sempat pose at umah dlm seminggu...x sabarnye...
rindu time pgi2 before sahur, mak aku or ayah aku akan pergi kejut...usually ayah cuz mak aku sibuk buat air and siapan makanan...dulu2 mmg slalu kena dikejutkan berkali2...skrg dh ok skit...hehehehe..............aku ni jenis tidoq lena

aku sgt x sabar nk tuggu Ramadhan tahun ni...
dgn harapan aku akan dpt khatam al-Quran dlm sebulan...years before i always failed...
bulan Ramadhan ni kena off mkn nasi lemak ayam luar biasa kat koperasi...
lepas raya boleh mkn lg...


papepun...
Ramadhan.........................ku nantikn kedatanganmu..

No comments: